Produkty, które mają służyć kierowcom powinny być reklamowane w miejscach, w jakich grupa odbiorców przekazu przebywa najczęściej. W tym przypadku są to z całą pewnością drogi. Wykorzystanie pojazdu mechanicznego jako nośnika reklamowego jest więc w pełni uzasadnione.
Okazuje się, że to sam samochód jest najlepszą formą reklamy. Można na nim umieszczać naklejki z hasłami reklamowymi czy odpowiednią grafiką. Stosuje się też coraz częściej ramki pod tablice rejestracyjne i to właśnie one uznawane są skuteczny przekaźnik. Wszystko dlatego, że nie są czynnikiem, który sprawia, że reklama nie jest nachalna, nie irytuje odbiorców. Co więcej, nie przeszkadza podczas jazdy, nie wpływa na koncentrację uwagi. Z drugiej strony informacje sa łatwo dostrzegalne więc skuteczna reklama jak najbardziej ma tutaj miejsce. Na ramkach tego rodzaju umieszcza się niewielkich rozmiarów informacje. Może to być hasło reklamowe firmy, logotyp czy tylko dane teleadresowe. Wydaje się, że nie ma lepszego miejsca na reklamę produktów czy usług branży motoryzacyjnej aniżeli właśnie samochód.
Warto również zaznaczyć, że przekaz tego typu nie jest drogi. Patrząc na skuteczność i ogromny wręcz zasięg można śmiało stwierdzić, iż to jeden z najlepszych sposobów na promowanie marki wśród polskich kierowców.